marți, 16 februarie 2010

O luna !


De ce mama dracului trebuie sa fie asa complex si asa orb ? Stiu ca nici eu nu sunt simpla . Dar eu o sa fiu intotdeauna tipa aia geniala pe care a ratat-o . Si stii de ce ? Pentru ca sunt capabila sa iubesc . Am capacitatea asta . Si ea nu . Ea doar are mult burete . O sa simta si el asta . Nu buretele . Doar faptul ca eu puteam sa-l iubesc ,iar ca ea stie doar sa raneasca . Iar rrr-ul meu e al dracu de sexy . Si eu la fel .

Baiete , sper sa nu regreti peste o luna ;) .

2 comentarii:

Monica E. spunea...

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Musaca spunea...

hahahahaha=)), cat pot sa rad=))
pentru ca tu nu poti sa faci ''mrrrrr'':P:))