duminică, 7 februarie 2010

O.N.E.

Noh , nu-i graba...
Clujul este un oras foarte tare . Plimbarile pe strazile lui te linistesc , iar cumparaturile in Iulius Mall , nu mai zic .
.
Tocmai m-am intors de la Olimpiada Nationala de Engleza ,care a avut loc la Cluj Napoca . Pot spune astfel ca am atins deja unu din obiectivele mele de 2010 . Dar sa revenim la subiectul "olimpiada" . Nu ma simt deloc mandra de rezultatul de acolo , pot doar sa spun ca mi se pare ca e jalnic (chie e mai mult de atat) , insa nu e chiar ultimu' loc . Totusi , nu as da pentru nimic din lume ceea ce s-a intamplat in Cluj . A fost o atmosfera mai mult decat minunata , iar prieteniile dintre noi s-au accentuat incredibil de mult . Am totusi cateva regrete : in primul rand , ca nu a durat mai mult , in al doilea rand , ca nu am ajuns la premiere , nu pentru ca nu am fi ajuns acolo , ci pentru ca nu am vrut sa mergem si astfel am pierdut speech-ul domnului revoltat , iar in al treilea rand , nu ca nu am luat premiu sau ceva de genu' , ci faptu' ca stiam ca daca as fi invatat , as fi avut sanse imense , si totusi eu nici macar n-am citit ceva pentru olimpiada asta .
.
In concluzie , sufar de P.O.D. = Post Olympics Depression :)

1 comentarii:

escape to the stars. spunea...

hai ma ca esti buna
noi te iubim > : D <