joi, 11 februarie 2010

Why?

1) Why am I such silly girl ?
Pentru ca sunt o fetita care inca viseaza la printul pe cal alb si ii place sa se uite la filme de dragoste cu happy end.
Pentru ca imi place sa ma imbrac in rochite cu volanase.
Pentru ca I cry myself to sleep cand ma simt singura.
Pentru ca imi plac acadelele in forma de inimioara.
Pentru ca imi plac chestiile pufoase si roz.
2)Why am I such a hottie?
Pentru ca radiez de fericire cand vad o vrabiuta sau un catelus .
Pentru ca rad la glumele oricui , chiar daca e doar ca sa-l fac sa se simta mai bine.
Pentru ca zambesc larg si sincer.
Pentru ca nu ma prefac.
Pentru ca ochii mei spun numai adevarul.
Pentru ca ma simt libera.
Pantru ca sunt eu.
3)Why am I so beautiful ?
Pentru ca in ochii mei citesti toate zambetele care mi-au luminat fata
Pentru ca buzele mele te-ar saruta pana cand ai innebuni
Pentru ca obrajii mei se rosesc de fiecare data cand ii intalnesc privirea
Pentru ca parul meu sta ciudat in cele mai bune momente
Pentru ca miros a nuca de cocos si absint
Pentru ca am un zambet pentru fiecare
Pentru ca simt
Pentru ca iubesc
4)Why am I so stupid ?
Pentru ca stau dupa toata lumea
Pentru ca nu vreau sa supar pe nimeni
Pentru ca fac totul ca sa le fie tuturor bine
Pentru ca stau dupa tine
5)Why do you need me ?
Pentru ca ... tot ce scrie mai sus :)

0 comentarii: