vineri, 19 februarie 2010

Choices

Alegeri si decizii . Making choices and taking decisions. E asa de greu . E greu sa iei o hotarare pe care sa nu o regreti la urma. Totdeauna o sa regreti , daca nu intreaga decizie , macar o mica parte . Si o sa fii trist . Dar atunci cand nu regreti absolut nimic ? Cand pur si simplu ti se pare ca nu se putea mai bine ? Atunci esti fericit . Esti fericit pentru ca stii ca te-ai facut singur fericit . Si e si mai bine atunci cand , dupa ce ca stii ca ai ales mai mult decat bine , sa dai in si mai bine . Si mai ales cand prima oara ai ales varianta cea grea , iar acum esti rasplatit cu una usoara . Dar fericita.
Prevad o perioada happy . Mai mult decat happy.

Si stiti de ce ? Pentru ca am scurtat luna la o zi : am terminat-o . Scurt. Asteparea era doar o amanare a inevitabilului . E orb si o sa isi dea seama dupa .O sa isi dea seama la un moment dat ce a pierdut . Iar eu mi-am dat seama ce probabil am pierdut (nu o sa fiu absurda sa nu zic ca totusi ar fi fost frumos) si ce o sa castig in continuare .

Cum spuneam : "Chose the harder to get to the better."