joi, 17 decembrie 2009

Assertion

Feeling good tonight.Hope every night's gonna be the same from now one. Because I seem to have lost my former lame self.
Idei de decizii vin in fiecare zi . Numai ca azi am si luat o hotarare extrem de importanta. Caring isn't necessary. Acum vreau sa-mi traiesc viata pur si simplu. Clipele se consuma mai usor atunci cand esti fericit. Si esti fericit cand nu iti pasa.
Deci nu imi mai pasa.
N-am zis ca n-o sa mai iubesc , dar nu ca pana acum . O sa iubesc doar pentru mine , pentru ca intensitatea trairii o face speciala , nu faptul ca e impartasita sau nu .
Deci , te iubesc , dar oricum n-o sa afli vreodata.
Cat despre intensitatea momentului , ei bine , momentan atinge maximum-maximorum.
>:D<


1 comentarii:

Monica E. spunea...

e greu sa te schimbi...
e greu sa zici, gata, mi-a ajuns.