vineri, 11 decembrie 2009

Totusi


Dragoste reala . Sau pura inconstienta . Sau stupiditate ? Nu stiu ... Cert e ca in dreptul iubirii mele sta intotdeauna eticheta de "unrequited" .

Si eu continui sa iubesc .Stiu ca nu trebuie .Stiu ca imi fac mai mult rau decat bine.
Stiu ca nu merita . Insa eu tot sper ca intr-o buna zi imposibilul va deveni posibil si se va adeveri . Pana atunci , raman cu speranta , cu golul in suflet .

Pana atunci , ma bucur de iarna si de vacanta . Caci vacanta imi alina sufletelu' . Si o cremuta care miroase bine . Si sa ma uit la beculetele pomului de Craciun . Pentru ca ma linistesc.

Te iubesc .

2 comentarii:

Monica E. spunea...

si tu ma? ...

Andrada spunea...

Aici il voi cita pe Coelho "Nu e bine, nu e nici rau. E doar viata.". Daca am adapta citatul la textul tau ar fi ceva de genul "Nu e bine, nu e nici rau. E doar iubire." Imi place modul atat de simplist dar profund in care scrii. Sa stii ca si eu iubesc, si chiar daca am si lacrimi pe chip uneori, nu-mi pare rau. Poate ea nu aduce mereu zambete, poate nici macar nu poate fi sinonima cu fericirea, dar cel putin iubind suntem mai putin nefericiti. Eu cred ca iubirea e singura cale spre noi si consider ca un om care nu are un mare depozit de afectiune e un mare idiot. Pentru ca doar iubind inveti sa traiesti si reusesti sa intelegi fragmente din biblia ratiunii vietii.