luni, 14 decembrie 2009

Navidad


Fiecare Craciun e magic. Al meu e magic mai ales pentru ca ma simt atat cel mai bine din tot anu' , cat si pentru ca ma simt si cel mai prost din tot anul. E o antiteza intre sentimentul ala ca tot ar trebui sa fie perfect ,intre asteptarea fericii aceleia neingaduite si ceea ce defapt se intampla : nimic nu e perfect si fericirea e clar neingaduita ,caci la mine nu mai ajunge. Si sincer ,m-am cam saturat de vesnicele cadouri plictisitoare si de duzina. Vreau si eu sa primesc niste prostioare care sa imi demonstreze ca cineva intr-adevar tine la mine.

Cat despre fluturasii aceia din stomacel , ei ingheata. Si cand ingheata , dupa ce ca ma ametesc ,ma mai si zgaraie.

Ce imi place mie cel mai mult la Craciun ? Mirosul de scortisoara al gelurilor de dus si sapunurilor pe care le cumpar eu in fiecare an , camerele mega-impodobite , colindele si , nu in ultimul rand , mirosul de Pronto.

My Christams wishlist ? Na, ca v-o dau si pe aia :
*Diavolul si Domnisoara Prym de Coelho
*As vrea sa ma astepte si pe mine cineva de Ana Gavalda
*Lacrimi si sfinti de Cioran
*Pe culmile disperarii de Cioran
*Nunta in cer de Mircea Eliade
*Nopti la Serampore de Mircea Eliade
*Apararea lui Socrate de Platon
*Memorii (volumul I) de Eliade
*Cişmigiu and. comp. Bună dimineaţa, băieţi! de Grigore Bajenaru
*De ce iubim femeile ? de Cartarescu
*Gemenii de Mircea Cartarescu

V-ati prins cam ce si cum ? Oricum...e doar orientativa lista. Nu ma astept sa primesc nimic de aici. Vreau doar sa-si aminteasca cineva de mine si sa imi petrec Craciunul cu oameni apropiati.

1 comentarii:

Monica E. spunea...

cum sa inghete cand la mine se inmultesc zilnic?
eu te iubesc ma! >:D<