duminică, 27 decembrie 2009

Craciun

Suntem niste fiinte duale , in care dualitatea ia fete diametral opuse.
In mod normal , Craciunul era pentru mine cea mai asteptata perioada din an . Nu ziua mea , nu vacanta , nu revelionul , nu nimic! Ei bine , iata ca acea fasie foarte subtire dintre iubire si ura s-a rupt si am picat in abisul urii . Ma simt ingrozitor . A fost cel mai urat Craciun pe care sper ca il voi trai vreodata . Am sarit peste bucuria de a-mi deschide cadourile in dimineata de Craciun . De ce ? Pentru ca le cumparasem chiar eu cu o zi inainte cadourile . Care mi-a mai fost surpriza cand am vazut aceleasi carti pe care le alesesem chiar eu cu grija cu o zi inainte , desi parca eram constienta ca pentru asta le cumparam ?
Si apropo de carti : Cioran , Eliade si Cartarescu . Va spun ceva ? Mie da . Imi spun ca sant o mare proasta . Ma ascund in carti , dupa cotoare groase si foi care pana acum mi se pareau frumos mirositoare . Ma ascund pentru ca mi-e frica sa traiesc . Traiesc povestile personajelor in loc sa imi traiesc propria mea poveste .
Viata merita traita . Uite asa am ajuns eu sa ma aascund dupa povesti din carti si din filme si aproape sa imi ratez viata . Deja am ratat un Craciun .

Cioran , Eliade si Cartarescu




EXTRA


Cum te simti astăzi?

BEP - Clap your hands

Vei ajunge departe în viaţă?

Vama Veche - Calul din Marlboro


Cum te vad prietenii tai?

Simple Plan - Grow Up

Te vei căsători vreodată?
Lady Gaga - Let Love Down

Care e melodia preferata a celui mai bun prieten?
Plain White T's - Making a Memory

Care e povestea vieţii tale?
Nickelback - Rockstar

Cum e in liceu?
Nicole Sherzinger - Papi Lover


Cum poti avansa în viaţă?

Trio Los Panchos - Besame Mucho


Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?

Lady Gaga - Paparazzi


Ce se preconizează pentru week-end?

Vama Veche - Nu am chef azi


Ce cântec te descrie cel mai bine?

Lindsay Lohan - Conffesions of a broken heart

Dar pe bunicii tăi?
Lady Gaga - No floods

Cum îţi merge în viaţă?
Kat DeLuna - Love me , leave me

Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?

Lady Gaga - Fashion

Cum te vede restul lumii?
Red Hot Chilli Peppers - Californication

Vei fii fericită?
Vama Veche - Scrisoare catre Fat-Frumos

Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Lady Gaga - Kaboom


Sunt persoane care te doresc în secret?

Britney Spears - Mannequin

Cum să mă fericesc singur?

Dj Alligator - Close to you (classical version)

Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Vama Veche - Zmeul

Unele mai merg...de restul ...it's your turn ... Goes to whoever wants ... Offshore ar avea probabil niste raspunsuri interesante .

3 comentarii:

Monica E. spunea...

e bine ca te ascunzi dupa carti. eu ma ascund in casa. :D

escape to the stars. spunea...

join in the club mone

Andrada spunea...

Hm...Si eu am simtit aceeasi neputinta de ma lasa prada fericirii in seara de Craciun, pana cand am inteles ca de fapt Craciunul e in inimile fiecaruia dintre noi. Si nu e un cliseu, sa stii. Ideea e ca daca iti impui sa simti ceva nu vei simtii niciodata, functioneaza exact contrar cazurilor in care lupti pt a obtine un lucru. Ei, cand vine vorba de sentimente, problema se pune altfel. Cu cat iti impui mai intens sa simti ceva, cu atat esti mai gol. Si eu ma ascundeam in carti, in varful patului ca cate o tableta mare de ciocolata, si puneam aceasta "fuga de realitate" pe seama vietii care m-a dezamagit, pe seama fatalitatii uni destin mediocru. Am intalnit intr-o zi o persoana care m-a revelat intr-un fel. Care mi-a spus ca sunt frumoasa si ca am o viata plina de neprevazut in fata in care trebui sa pasesc. De atunci nu mi-a mai pasat cum ma vad altii. Stiu ca el ma vede frumoasa, cea mai frumoasa si mai. Si mai stiu ca el crede in mine. Si nu o sa il dezamagesc. Dar nu am inceput sa imi traiesc viata iesind prin cluburi si discoteci. Nu asa inseamna sa "iesi in lume". Am continuat sa fiu aceeasi fana Eliade si Coelho, aceeasi fiinta plicticoasa caruia ii place sa scrie si sa cante. Atitudinea fata de viata mi-am schimbat-o. Eu sunt convinsa ca tu esti o fata frumoasa, sunt convinsa ca esti si inteligenta (asta reflecta in mod evidentfelul in care scrii) si frumusetea e o chestiune de stare. Orice persoana fericita e frumoasa, mai sunt mici exceptii de persoane care parca au tristetea in brate si tot frumoase sunt. Si pentru faptul ca esti frumoasa si inteligenta trebuie sa incetezi sa te ascunzi. Lasa-i sa te admire, fiecare avem acea sclipire in ochi care ne deosebeste pe unii de altii. Nu trebuie sa iti schimbi modul de viata, repet. E necesara doar o schimbare de viziune.