duminică, 6 decembrie 2009

Sanse


Don't take anything for granted . Pentru tot ce vrei sa primesti , trebuie sa muncesti . Cel putin eu asa am fost toata viata . Ceea ce mi se pare total nedrept .
Cat am trait pana acum , am dat mai multa iubire decat si-ar putea imagina cineva . Am iubit nespus si cu toata inima , din toate puterile . Si ce am primit inapoi ? Multimea vida . Am cucerit toate inimile pe care am incercat sa le cuceresc . Numai ca nu in ce sens am vrut . Sunt prietena buna a tuturor . Acum , nu spun ca asta e rau , pentru ca la ora actuala , altceva nu imi mai trebuie . Ma simt implinita. Spun doar ca ma intriga cei ce primesc lucruri pentru care nu au muncit niciodata , lucruri la care nici nu visau , si le dau cu sutu' . Sincer , nu ii inteleg .
Pana cand o sa-mi vina si mie randu' la fericirea in doi , incerc sa previn visele sa ramana vise .

1 comentarii:

Monica E. spunea...

tottaly agree. lasa ma .. ca ne vine si noua randul.