joi, 10 decembrie 2009

Omul ideal

"Sant omul ideal , perfect , fara nicio problema si fara niciun stres . Sant omul ideal."
"Si eu sant varianta ta feminina."

Nothing's right . Pur si simplu nimic nu e la locul lui . Piesele puzzle-ului parca s-au imprastiat prin toate colturile inimii mele , caci orice ar fi , acolo se intampla totul . Nu mai vreau s-o iau razna.
Timpul trece . Si vindeca . Dar vindeca greu . Si cel mai mult ma deranjeaza e ca you fall in love by chance . Deci asta inseamna ca , la norocu' meu , e de rau .
Vreau sa inchid ochii si sa treaca totul . Imi pare rau ca trebuie sa fiu asa vaga . Vreau sa treaca ura asta pe care o simt , pe care n-am crezut ca sunt in stare s-o simt . Urasc minciuna asta . Urasc ca sunt o parte din ea . Si urasc ca poate as fi putut sa nu fiu parte .
Dar pana la alte ordine de undeva de sus , incerc sa sar peste partea cu batutul din aripi , si peste cea nocturna si sa ajung in stadiul de regret ca a trecut .


Sant omul ideal .

1 comentarii:

Monica E. spunea...

trecem noi peste.. mai devreme sau mai tarziu.

50 de ani.. 24 de pisici (2 duzini), inconjurata de bratari, iar eu cu laptopul facand pagini web =))