vineri, 1 ianuarie 2010

Rezolutii

Sau mai bine sa le zic sperante. Sperante pentru 2010. In fiecare an imi propun cam aceleasi lucruri , si , desi nu duc lipsa de ambitie , chestioarele astea chiar nu imi ies . Nici macar dupa atata timp.
***Sa slabesc .
Nu sant singura care isi propune asta , si nici singura care da gres . Numai ca anul acesta motivele s-au schimbat .Nu mai e dorinta aceea de a ma schimba fizic pentru a placea exteriorului. Acum conteaza doar sa ma plac pe mine insumi . Asa ca , de data asta , sansele de reusita sant infinit mai mari. Deci , asteptati-va la o D. "buna".
***Find true love.
Asta parca e iesita din filme. Si chiar daca e primul an in care imi dau seama ca nu am chiar prea mare nevoie de asa ceva , cel putin nu acum , ar fi placut .
***O olimpiada nationala
Da , stiu , ma chinui sa ajung la una de vreo 3 ani , da' nu asta conteaza. Conteaza ca eu pur si simplu acum vrea si acum am sanse reale. Plus ca mai am destul timp. Abia sant boboaca .:)


Acum , retrospectii .
Anul asta a fost chiar bun . Din unele puncte de vedere. Din altele mai putin. In primul rand , pe plan scolar , a fost genial , chiar daca in planul asta am si facut o alegere mai mult gresita decat corecta , nu o regret , mai ales ca o pot indrepta. Asa , continuand . Pe plan sentimental a fost undeva pe 0 , desi orice oportunitati as fi avut , le-am ratat pe toate din pura ignoranta. Deci ar trebui sa fiu multumita. Continuand . Am cunoscut un numar incredibil de noi persoane de la care am avut foarte , foarte multe de invatat . Si in special mi-am cunoscut cel mai bun prieten. Dude , iti multumesc . Vorbesc serios. Si cam la asta se rezuma incredibilul meu an. A fost un an plin , oricum , si sper ca si 2010 sa fie macar la fel . Desi aspectele negative as vrea sa le sterg ,cel mai bine cu un burete.


D. va pupa si va zice "La multi ani !"

3 comentarii:

escape to the stars. spunea...

daca stau sa ma gandesc, oricat de pesimista am fost revelionul trecut cu privire la 2009, oricat de aiurea mi se parea ca suna 2009, oricat de mult simteam ca lumea mea se prabuseste, 2009 a fost cel mai bun an al meu. am invatat multe. m-am simtit fericita sa fiu eu. m-am cunoscut mai bine pe mine insami. am inceput o noua etapa. am cunoscut oameni noi. am lasat sentimente in urma. am sperat. inca sper!
La multi ani!

Musaca spunea...

2010 o sa fie anul anilor:))

Monica E. spunea...

hai frate ca a fost smecher 2009. A fost sfarsitul si inceputul ... A fost FUN!