duminică, 24 ianuarie 2010

Wow!

Efectul "wow" !
Nu am sa prezint azi efectul "wow" , nu de alta , dar pur si simplu inca mi se pare ca e doar o iluzie .

Bine . Imi pare bine ca nu am prezentat pe larg efectu' "wow" . Efectu' "wow" nu exista . Efectu' "wow" e un miraj . E chiar stupida chestia asta . Cu tot cu alcool . Pur si simplu lipsa de curaj sau lipsa de experience ...sau o lipsa ..oricum nu stiu de care lipsa... m-a determinat sa renunt la efectu' "wow". Ieri l-as fi putut descrie in cel mai mic detaliu , iar azi stiu cu siguranta ca e un miraj , e "fata morgana".
Asa ....
Coerenta mea are de suferit in urma unor mici accidente . De indata ce trec efectele , am sa insir totul cu cea mai mare claritate.

D. va pupa.

P.S. : In alta ordine de idei :

2 comentarii:

Musaca spunea...

deci, daca nu dai detalii te bat mai rau decat ar trebui sa ma bati tu!!

Monica E. spunea...

tottaly agree.